dilluns, 26 de febrer del 2018

Vestit Viivat amb aplicació Gorjuss

Tinc ganes que arribi la primavera, però diuen que aquesta setmana serà de les més fredes de l'hivern. 
Tengo ganas que llegue la primavera, pero dicen que esta semana será de las más frias del invierno.

Però no em puc estar d'ensenyar-vos el vestit que he cosit a la meva filla. És el vestit Viivat de la última revista d'Ottobre infantil. 
Pero no me puedo estar de enseñaros el vestido que le he cosido a mi hija. Es el vestido Viivat de la última revista de Ottobre infantil.
El vestit és màniga 3/4 i porta goma a la cintura per donar forma. A la revista diu que s'han de cosir 3 gomes, però vaig tenir problemes per cosir la segona, i ja no vaig intentar cosir la tercera. 
El vestido es de manga ¾ y lleva goma a la cintura para darle forma. En la revista pone que se cosen 3 gomas, pero tuve problemas para coser la segunda, y ya no intenté coser la tercera.
Les noies de Fans de Ottobre han organitzat un sarau: Aplícatelo #aplicateconfans #aplicateconottobre. Així que hi he fet una aplicació amb fliselina de doble cara. 
Las chicas de Fans de Ottobre han organizado un sarao: Aplícatelo #aplicateconfans #aplicateconottobre. Así que he hecho una aplicación con fliselina de doble cara.
La màniga porta una obertura. M'agrada molt com queda. Ara només falta que arribi la primavera per poder-lo estrenar. 
La manga lleva una apertura. Me gusta mucho como queda. Ahora solo falta que llegue la primavera para poder estrenarlo.
Patró: 31. Viivat - Ottobre desing 1/2018.
Tela: Camiseta Blava jaspejada dels Encants. I retalls d'altres camisetes.
Link Party: Menuda Inspiración. Fans de Ottobre desing. Made4Girls.


I us animo a que participeu al sarau de "Aplícatelo" de Fans de Ottobre. Entre totes les costures enllaçades del 14.02 al 14.03 sortegen un lot de productes de la merceria creativa Hilos y Mas perquè ens apliquem al màxim. 
Y os animo a que participéis en el sarao de “Aplícatelo” de Fans de Ottobre. Entre todas las costura enlazadas del 14.02 al 14.03 sortean un lote de producto de la mercería creativa Hilos y Mas para que nos apliquemos al máximo.


Sílvia

3 comentaris:

  1. Quin vestit més macu!!! M'encanta l'aplicació que li has fet, la meva filla fliparía jijiji

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies. No es gaire dificil, més aviat es questió de paciència.

      Elimina
  2. Ha quedat maquíssi. Gracies per enllaçar i sort al sorteig!

    ResponElimina